Alfa Romeo Crosswagon 1.9 16V diesel- próby drogowe w terenie

Data: 13-04-2005
Kilka danych technicznych:
Silnik 1.9 JTD 16V M-JET 150KM/4000rpm 305NM/2000rpm
Centralny mechanizm różnicowy samoblokujący Torsen C
Przyśpieszenie : 0 - 100km/h (s) 10,5

I subiektywny test
Autor galerii: Arbiter

SB - czyli Smith Kline Beecham, albo po prostu auto testowe Fiata na tablicach z Bielska Białej jak i inne fiaty

Zielepuch kombi

Crosswagon - pierwsze słysze, a tutaj okazało się, ze bedzie możliwosc pojeżdzenia takim wozidłem

Imponujących rozmiarów koła 225/55/17 - odpowiednie na warszawskie dziury, krawężniki i teren *

Wnętrze moim zdaniem bardzo fajne - cała deska rozdzielcza w skórze. Fotele i drzwi również obleczone materiałem ściągniętym z jakiegoś świniaka *

Jazda w terenie - sprężyste zawieszenie, więc czuć korzenie. NIe próbowaliśmy jazdy 100km/h po leśnych duktach

Próbujemy sforsowac taką oto górę. Ta Alfa ma stały napęd 4x4

i spokojnie daje radÄ™ w tych warunkach

Mój przedni napęd by tam nie wjechał:)

Potem zjeżdżaliśmy z górki *

Ale nie na pałę, lecz delikatnie - mimo iż auto testowe

Wyższa o 6,5cm od cywilnej wersji. Wygląda solidnie i całkiem się nadaje w taki teren

Próba podjazdu

Podjazd na równym gazie - bez problemu. Gorzej jak zatrzyma się w grząskim piasku. Duze koła, napęd na 4 koła i ciężki samochód sprawiają, ze auto nie ...

Próby ruszania z miejsca pod górkę zakończyły się lekką przypałką sprzęgła

Wspina siÄ™

Duże koła i stały napęd 4x4 to dobra podstawa do jazdy w terenie *

Z tyłu - centralna blacha - specyficzna dla aut typu cross country

Auto terenowe, ale mechanizmy nieosłonięte. Nie ma płyty ani pod silnikiem, ani zabezpieczającej inne mechanizmy. Więc wystarczy pieniek, aby rozpruć Alfettę ...

Lusterka M-look:>

Wnętrze jak już pisałem mi się podoba - nie mogę mu wiele zarzucić. O dziwo mimo tylnego napędu, przetłoczenie na podłodze z tyłu nie jest duże. Jeszce ...

Biegi trzeba zmieniać często. Zakres użytecznych obrotów jest mały. Przy 4500rpm ten silnik staje - coś jakby ktoś ręczny zaciagnał. Dla dieslowców to ...

Jak Konrad określił samochód ma spojrzenie chytre. Popsuty już spryskiwacz xenona. Samochód funkiel, a usterka jest. ZNa lewo od halogena widoczny jak sądze IC

Pan fotograf przyszedł z lepszym Trabantem. Ale lepszy Trabant się psuł co chwila - błąd migawki E93?

Konrad pozuje do zdjęć. Wkrótce będzie nowym idolem w Super Express

I to wszystko. Samochód ten kosztuje 160kpln. - więc pewnie nie będzie zbyt popularnym samochodem na drogach. NA razie widziałem 2 egzemplarze SB

Pedały ma takie niby sportowe. ale jakoś ich układ nie pozwalał mi na dawanie międzygazów. Byc może kwestia przyzwyczajenia. tak czy inaczej redukcje przed ...

Tylny dyfer otwarty, niezeszperowany *

A to paskuda roku - nowy Seat Toledo. Szkoda ze nie poszedł w kiedunku Octavii *

Przyzwyczajamy siÄ™ powoli do samochodu...

Konrad i lustra weneckie *

I wywiad do gazety. Test bedzie w przyszłym wtorkowym wydaniu - w dodatku Moto, czy cuś *

Zdjêcie 33

Zobacz równie¼:

13-04-2005

Komentarze
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoj± opiniê:

Nick:

Tre¶æ:

Przeszukaj serwis