Masa Krytyczna Warszawa Czerwiec 2004

Data: 25-06-2004
Warszawska Masa krytyczna
Autor galerii: Arbiter

Piątek godz 18. wwa - plac zamkowy

Zgromadzenie rowerzystow

Stała ekipa Policji

Seco rowerowiec *

Dredziarz - startuje w alley *

MOze to czajnik?

Kamera pod pachą

KOles pozuje w gajerku. Ciekawe w jakim celu na mase gajer *

HPZ *

Cierp z bety niezrzeszony, pewnie ponizej stówy się nie rusza

Zdjcie 11

Liczenie uczestników masy na Nowym Świecie

Liczenie uczestników masy na Nowym Świecie

Liczenie uczestników masy na Nowym Świecie

Przy rotundzie

Dziewczynka jechała na rolkach - niezle tempo narzucała. Ledwo dogoniłem na rowerze. Poruszała sie miękko i sprawnie. Ładnie się tez usmiechnęła do fotki. ...

Przed rotundą

Massa oraz netia - lepsza perspektywa niż telekompromitacja *

Skrzyzowanie moich dzownów

rotunda

Spowalniany lanson

Jazda w kierunku E.Plater

dwupedałowcy (kpawlak)

Radek - precel z bębnem. Dobry pomysl był aby zabrac ten rekwizyt z Istambułu

Znany biker z wi9elką brodą i poziomem *

Ostro fixed Peugeot

Dziewczynka zapodawała w trąbkę czyniąc sensację. miły akcent na masie i uciecha dla facetow na rowerach

Masa posuwa sie w kierunku pl 3 X

Konflikt z policjantem *

Zobacz rwnie:

25-06-2004

Komentarze
  • Gr33nY 2004-06-27 02:00:53.410293
    Na zdjeciu 4052 jest Pingwin znany tez jako Skeler ;) a Czajnika masz na zdjeciach z liczenia masowiczow to ten w kapeluszu.
  • ten z brodą na poziomie 2004-06-27 16:32:51.361025
    sorka ale musze zareagować gdy ktoś mnie nazywa ZIOMEM.... NIE ODPOWIADA MI TO. poza tym wszystko w pozadku. do zobaczenia na sierpniowej niestety dopiero (lipcowa jest pewnie w czasie Przystanku Woodstock)
  • Adam 2004-06-27 17:13:34.117216
    Ok man - juz poprawiłem
  • Skeler zwany Pingwinem 2004-06-27 22:35:05.766573
    na 4052 jestem ja, a za kierownica siedzi policjant z ktorym poznalem sie w sadzie na slynnej rozprawie o pingwinka ;-) Teraz jest to jeden z bardziej lubianych przezemnie policjantow (2 lata temu nikt by w to pewnie nie uwiezyl ;-)
  • Trawers01 2004-06-28 00:32:23.134929
    Koleś w gajerku przyjechał prosto z zakończenia roku szkolnego - i chwała mu za to :-)
  • Adam 2004-06-28 08:59:44.891624
    To juz kojarze dlaczego Pingwinek ("Trabka o przerazliwym brzmieniu"). POlicjanci na dwoch motocklach http://www.arbiter.pl/zdjecie/3875 tez sa spoko
Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre:

Przeszukaj serwis