Piaggio Free Tech bookKorbowód

Wał korbowy

Wał korbowy
Komentarze
  • marcin 02-06-2007 g. 18:54:01
    Czy wie ktos czy w piaggio free jest jakaś blkada na wale??? bo narazie zdjołem z tłumnika i niewiele dało:) z góry dzieks
  • kubala3512 07-06-2007 g. 11:48:58
    raczej najwięcej da ściągniecie blokady z wariatora
  • zimel_51 30-09-2008 g. 21:38:12
    nie wiem kto ci naopowiadal takich glupot!!!pracuje na serwisie i nitk i nic mi nie mowil takich glupot!!!wal jest to czesc w silniku ktore przetwarza energie posuwisto zwrotną w obrotową i tyle!!!jest on obsadzony na łożyskach w skrzyni korbowej i tyle!wiec szukaj blokad gdzie indziej.nie pomoge bo nie wiem co to ca motocylk i nie wiem.powodzenia.
  • Adam 30-09-2008 g. 23:05:22
    No tak, tyle że wariator montowany jest właśnie na wale... I pierścien blokady jest na wale
  • rajczak 03-08-2009 g. 10:49:54
    a gdzie w nim jest wlew oleju do smarowania korbowodu? bo olej z paliwa smaruje tylko tłok a reszta nie może pracować na sucho.
  • Przemo + free 22-11-2009 g. 09:26:01
    Olej idzie do gaźnika a z gaznika razem z benzyń na łożyska i cylek
  • piaggio free 25-02-2010 g. 15:19:56
    ej wlasnie jak jest z tym olejem w przekladni gdzie sie go wlewa prosze o pomoc:Dz gory dzieki
  • rajczak 25-03-2010 g. 23:02:14
    już wiem co z tym olejem najlepiej to zdiąć owiewki filtr powietrza, dekiel przekładni i wszystko samo wychodzi. Po pierwsze:Urządzenie pod zbiornikiem paliwa które jest połączone z gaźnikiem dwiema rurkami (u mnie czarna i żłóta-przeźroczysta) to nie jest żaden dozownik oleju z benzyną. Po drugie: w gaźniku tworzy się tylko mieszanka paliwowo powietrzna o oleju nie ma tam mowy. Po trzecie: Zbiornik oleju umieszczony jest pod schowkiem na kask (budowę zbiornika oleju możecie zobaczyć na tej stronie w zakładce ,,zbiornik oleju")od którego wychodzi wężyk który wchodzi do przekładni. Po czwarte: W przekładni po lewej stronie jest mechanizm do którego wchodzi linka gazu, która się rozdziela pod podłogą i jedna część linki idzie do gaźnika gdzie reguluje ilość dostarczanej do cylindra czystej benzyny, a druga część linki właśnie do mechanizmu w przekładni gdzie reguluje ilość dostarczanego do cylindra oleju (dwie części rozdzielonej linki od gazu, tak samo zwięskzają przepływ benzyny i oleju co zapewnia idelne proporcje. Po piąte: Smarowanie wału korbowego polega na tym że: przed mechanizmem dawkowania oleju (chodzi o ten mechanizm po lewej stronie przekładni) jest rozdzielacz który rozdziela olej płynący ze zbioornika oleju, rozdziela on olej w jedną stronę na mechanizm dawkowania oleju zespolony z linką gazu, a w drugą stronę KIERUJE OLEJ WŁAŚNIE NA WAŁ KORBOWY, ŁOŻYSKA i inne elementy silnika. I tak w skuteżr Piaggio Free odbywa się smarowanie CAŁEGO silnika, dodam że do zbiornika z olejem należy lać olej do silników dwusówowych(2T) To tyle, mam nadzieję że pomogłem jak coś to moje gg:4172218
Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre:

Przeszukaj serwis