Awaria silnika KTM LC4 600 (620/640) Zawory w głowicy

GÅ‚owica i zawory. Czy to wyglÄ…da OK?

GÅ‚owica i zawory. Czy to wyglÄ…da OK?
Komentarze
  • jozek 12-11-2008 g. 12:02:50
    masz szczęście nie spotkały się z tłokiem.
  • mechanik19 11-12-2009 g. 00:54:51
    Witam ciekawe pytanie...a ja dam odpowiedz... głowice np w ałcie jest stworzona przeważnie z aluminium lub z innych metali.Ma w sobie takie zawory które pokazane są na zdjeciu takie kółeczka...są one zamocowane w prowadnicach i maja także uszczelniacze aby nie przepuszczały oleju do komory spalania,komora spalania jest to pomieszczenie gdzie następuje sanie sprężanie praca i wydech.ale wróćmy do głowicy...aby zawory mogły pracować potrzebne sa do tego jeszcze tz.szklanki i wałek który jest przymocowany do głowicy za pomocą stopek...nie wspominając już o speżynie,podkładce i blokadach...Gdy głowice uzbroimy i wyczyścimy to mozna montować do ałta tam z przodu pod maska montuje sie głowice lub w ałtach sport czli cos ostrego... to wtedy zadaza sie ze silnik jest z tyłu......pozdrawim
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoj± opiniê:

Nick:

Tre¶æ:

Przeszukaj serwis