Wyprzedaż zimowa 2010 w oczach internautówWyprzedaż Oysho

Piżama którą kupiliśmy w Oysho (marka należy do Inditexu, właściciela Zara, Bershka Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti). Zapłaciliśmy 59,90PLN i ta cena była naklejona na inną naklejkę 99,99PLN - czyli przecena o 40%. Po zerwaniu naklejki 99,99PLN jest wydruk 16,95 euro co po przeliczeniu daje kwotę 67,80PLN. Czyli kupiliśmy towar "przeceniony" o 40% a w rzeczywistości cena w europejskich sklepach to 67,80PLN, czyli przecena wyniosła 8PLN a nie 40PLN

Piżama którą kupiliśmy w Oysho (marka należy do Inditexu, właściciela Zara, ...
Komentarze
  • ja 16-02-2012 g. 20:23:29
    może przedawniona sprawa, ale na przyszłośc proponuję zerwać pierwsza czesc metki i sprawdzic cene w euro na tej pod spodem (jest wyższa), skąd to wynika? ceny na metkach w zależności od kraju i jego zamożności są różne, w niektórych krajach ta pierwsza czesc metki jest zrywana, u nas ze wzgledu na inna walute towar dostarczany do sklepu jest metkowany na miejscu wg cennika przewidzianego dla naszego kraju, ta piżama nigdy w polsce nie była dostępna w kwocie 67,80, bo cennik dla polski prezentuje sie inaczej, zatem zakupiony towar faktycznie był przeceniony o 40% i nie ma tutaj mowy o żadnym oszustwie.
  • Arbiter 16-02-2012 g. 23:07:47
    Tyle że 16,95eur to nie nalepka a nadruk...
Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre:

Przeszukaj serwis