Regeneracja reduktora/parownika LPG LOVATO

To niebieskie co jest zdjęte to elektromagnes tzw. ssania. Zupełnie nie uzywa się tego ssania, silnik winien odpalac na LPG

To niebieskie co jest zdjęte to elektromagnes tzw. ssania. Zupełnie nie uzywa ...
Komentarze
  • StaW 27-04-2009 g. 16:40:16
    Popieram! "Ssanie" służy mi tylko do regulacji nastaw ilości gazu dla biegu jałowego. Gaz gazowi nie równy. Instalacja gazu w Skodzie Favorit 1992 wykonana w lipcu 1999 służy mi do tej pory (kwiecień 2009, ponad 3 równiki na gazie), a benzyna jest potrzebna na dojazdy do stacji z gazem. Pierwotnie był tylko elektrozawór, a nie było filtra gazu. Dołożyłem, bo często w "tanich" stacjach gazu był on silnie zanieczyszczony, od trzech lat jest lepiej. Z ciekłego gazu, który winien być tylko mieszaniną propanu i butanu, wytrącają się grafit i cięższe frakcje olejów poprodukcyjnych, dawniej zdarzały się też śmieci i woda. Chwała Kontrolerom Gazu! Ale nadal są różne proporcje propanu (temp. wrzenia -42 st. Celsjusza) i butanu (t. wrz. -1 st. C), a wraz z tym różna energetyczność, proporcja do ilości powietrza niezbędnego do spalenia i ciśnienie niezbędne do utrzymania mieszaniny w stanie ciekłym w temperaturze otoczenia. Na czystym butanie w zimie nie odpalisz, nawet nie będzie miało co go wypchnąć ze zbiornika do parownika. Często po zatankowaniu gazu (choćby pół butli), zmieniają mi się obroty biegu jałowego. Ustawiam tak, aby silnik równo pracował, a wciśnięcie przycisku "ssania" trochę te obroty zwiększało. Wtedy mieszanka gaz/powietrze jest trochę uboga, co jest oszczędniejsze (szczególnie w korkach) oraz nie mają pretensji na przeglądach o zbyt duże ilości węglowodorów w spalinach.
Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre:

Przeszukaj serwis