Warka - Zakończenie wakacji 2004

A tutaj widzimy przeciętnych odbiorców hip-hopolo. NIe wiem czy moge trzymać to na serwerze, bo zgodnie z nową ustawą mogę byc posądzony o pedofilię

A tutaj widzimy przeciętnych odbiorców hip-hopolo. NIe wiem czy moge trzymać ...
Komentarze
  • strahoo 24-10-2004 g. 16:33:48
    moze ja nie jestem specem, ale to zdjęcie bylo wynonane pewnie na jakims koncercie pełnym, &quot;dobrych MC&quot;. Był tam na bank Mezo(on w końcu &quot;prze ten wyścig&quot;. Nie zabrakła tesh pewnie jeden osiem ly. <br /> <br /> Pozdro dla autora foty
  • Adam 24-10-2004 g. 20:01:12
    Był mezo jlajner. A czy 1,8L - to nie wiem
  • trees 22-02-2005 g. 20:26:16
    zawsze najlepiej dac najgorszy przyklad... kazdy slucha tego co lubi dzieci tez...i ich tatus....wolny kraj...dresami nie sa....pewnie nikogo nie kopia...nie wiem o co chodzi pewnie dlatego ze jestem drese...hehe....a jesio pytanie to zle ze dzieci bawia sie w hip-hopie ?? zawsze ktos nowy moze cos powstanie.... kazdy slucha tego co lubi...
  • w@ris 22-02-2005 g. 23:41:23
    zdjecie spoko,zgadzam sie ze tam mogłbyc Mezo,bo na koncert K44 albo WWO to mi nie wygląda.POZDRO
  • chłopcy 23-02-2005 g. 20:23:00
    A dlaczego nie ma igona na tym zdjeciu??????
  • konradek1992 08-11-2007 g. 11:54:38
    pozdro dla warki od młodego z warki
Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre:

Przeszukaj serwis