Jana Pawła II - znicze wzdłuż ulicy i miasto w żałobie po śmierci - Warszawa 7 kwietnia.

Idea była taka, aby rozpalić znicze w całej Polsce wzdłuż wszystkich ulic o nazwie Jana Pawła. Wiadomość ta została rozprzestrzeniona z wykorzystaniem tzw. marketingu wirusowego - czyli łańcuszków sms, oraz wiadomości email z frazą "wyślij to do wszystkich swoich znajomych"

Idea była taka, aby rozpalić znicze w całej Polsce wzdłuż wszystkich ulic o ...
Komentarze
  • Poliken 08-04-2005 g. 00:04:43
    "marketing wirusowy" - brawo za okreslenie tej denerwujacej formy komunikacji.
  • Adam 08-04-2005 g. 00:13:29
    To ne jest moje okreslenie - tak to sie nazywa http://google.pl/search?q=marketing+wirusowy
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoj± opiniê:

Nick:

Tre¶æ:

Przeszukaj serwis