Blue City - Centrum Handlowe w Warszawie

Mega Avans. Multimedia rtv muzyka film foto telefony

Mega Avans. Multimedia rtv muzyka film foto telefony
Komentarze
  • Weronika 14-04-2006 g. 22:57:12
    Extra ten sklep!!!
  • mat 15-05-2006 g. 13:46:02
    sklep jak sklep
  • ddd 24-05-2006 g. 15:33:32
    kompletny brak szacunku dla klienta i jego czasu. reperacja zareklamowanego i wadliwego sprzętu trwa 2 miesiące (oczywiście niezgodnie z warunkami gwarancji). zupełny brak profesjonalizmu ze strony personelu i jeszcze raz BRAK SZACUNKU dla klienta!!!!
  • ddd 24-05-2006 g. 16:02:24
    chciałabym tylko dodać, że hasło "nieziemska obsługa" faktycznie bardzo tu pasuje. niegdzie na całym świecie nie traktuje się chyba klienta tak źle. rzeczywiście nieziemsko żle!!!
  • Krzycho 27-05-2006 g. 11:13:50
    Tracę pół dnia aby dojechać i kupić produkt z oferty a tu sprzedawca rozbrajająco informuje,że pomyłka w druku i cena wyższa!Pozostał DUżY niesmak
  • waldy 16-06-2006 g. 22:46:01
    obsługa sklepu beznadziejna. Nie potrafi udzielic szczególowych informacji na temat oferowanego sprzętu. Gdy nie daje sobie rady z obsługa sprzetu pracownik tłumaczy to tym, że oferoewany model Tv jest to straszy model. Nikt tak na świecie nie traktuje klienta jak w tym sklepie jakby robiono kupujacemu łaskę , że chcą rozmawiać.
  • Franio 05-07-2006 g. 13:35:28
    Zajebisty sklep jak sie komuś nie podoba to odpowiedź jest prosta ten sklep to nie karitas taki jak codzennie bywacie
  • robban 13-07-2006 g. 20:16:12
    A ja tam pracowałem może dla idei ale sprawiało mi to przyjemność pozdrowienia Robert agd wspaniałe chwile misja zakończona przykro mi
  • ZCC 14-07-2006 g. 12:29:06
    Niestety!! "NIEZIEMSKA OBSŁUGA" ale w sensie negatywnym! Bardzo ich mało i niewiele wiedzą i chcą!!!
  • rafi 07-08-2006 g. 22:32:24
    obsługa beznadziejna kłamią załatwiają reklamacje od niechcenia całkowity brak kompetencji BEZNADZIEJA
  • ola 06-09-2006 g. 12:36:05
    beznadzieja totalna juz drugi raz skłądam tam rekalamacje i znowu czekam juz 2 miesiące i to z ich winy.kompletny brak szacunku dla klienta już nie wspomne o tym ze organizacji zadnej nie mają już nigdy więcej nic w tym sklepie nie kupie i pzrekonam znajomych żeby tez tego nie robili
  • ola 06-09-2006 g. 12:39:20
    nie dosc ze jest ich wina ze tak długo trzeba czekac na zwrot towaru z reklamacji to jeszcze są wielce obrażeni ze im sie umage zwraca podnosząc ton głosu .oni chyba do obsługi klienta zatrzudniaja wiare co ukonczyła 105.już nie wspomne ze za każdym razem gadają to samo my do państwa zadzwonimy i poinformujemy a narazie prosze sie uwzbroic w cierpliwosc do cholery ile można!!!!!
  • ola 06-09-2006 g. 12:40:48
    odradzam wszystkim nie kupujcie niczego w tym sklepie bo jak oddacie do reklamacji to bedziecie sie niepotrzebie denerwowac pozdrawiam wszyskich którzy napisali negatywne opinie na temat tego szmelcu jestescie the best
  • cezar 22-09-2006 g. 12:35:27
    jest to super sklep a jesli uwazacie ze jestesmy nieprofesjonalni bo nie umiemy opisac jakiegos sprzetu to tylko dlatego ze chcecie wiedziec jaka jest budowa atomowa i strukturalna danego sprzetu. jest wielu klientów tzn wiekszosc ktorzy nas chwala za obslugę i za indywidualne podejscie do klienta. a jesli sie komus nie podoba to niech wroci do sklepu rodem z PRL-u!!!!
  • vileo 19-11-2006 g. 16:35:57
    Oby więcej takich sklepów jak ten. Wtedy Media i Euro na bank podniosą ceny bo wszyscy i tak do nich pójdą. Tak popieprzonej obsługi jak w Avansie, to w całej Europie nie ma. A widziałem niemało...
  • BLADY 26-11-2006 g. 18:28:35
    vileo niejaraj sie bo obsługa jest ok. ciekawe jak ty byś robił po 11 godzin i pół zarobków by ci zajebutali bo ktoś sie pomylił. POZDRO
  • 207 16-01-2007 g. 09:45:03
    Do tego stopnia nieziemski że chyba wystrzeliło go w kosmos....bo już go nie ma
  • olka 23-04-2007 g. 20:34:29
    chcialam zlozyc reklamacje poniewaz zepsul mi sie telefon ktory tam kupilam a tu klapa :( sklepu nie ma praktycznie od momentu jak kupilam telefon. wiec po co ta gwarancja? sklep ogolna tragedia! nie polecam nikomu.
  • NIE POLECAM!!!!!! 20-05-2007 g. 11:11:57
    NIE POLECAM!!! KUPIŁEM WIEZE ZA 499 ZŁ POGRAŁA MI 1 MIES. TO ODAŁEM NA GWARANCJE DOSTAŁEM JOM PO 3 TYG. BYŁO TO SAMO JAK ZA 2 RAZEM DAŁEM TO CZEKAŁEM PONAD 1 MIES.I CO TO SAMO NIE POLECAM @!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • KASKA 15-06-2007 g. 09:21:14
    DO OBSŁUGI TO JA NIC NIE MAM TYLKO JEŚLI CHODZI O REKLAMACJE TO WSZYSTKO DO BANI, CZEKAM NA APARAT JUŻ DWA MIESIĄCE I NADAL NIE WIADOMO KIEDY GO DOSTANE. KOSZMAR
  • BUBA 15-06-2007 g. 09:46:59
    beznadziejny sklep. towar jest niepoukładany, towary drobne typu słuchawki, czy kamery internetowe, albo myszki nie leżą przy swoich cenach i nieźle sie można zdziwić przy kasie ceną swoich zakupów...a potem pani z kasy nie chce anulować... Na obsługę trzeba się naczekać kawał czasu, a reklamacji NIE UWZGLĘDNIA SIĘ i NIE ZAŁATWIA SIĘ NALEŻYCIE. Na słuchawki czekałam ponad miesiąc i maiłam jeszcze jakieś pismo pocztą dostać...czekam na nie od marca... NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!
  • Maxx 14-07-2007 g. 16:29:58
    Witam. Wie ktos moze czy mozna w avansie kupic PSP ? :D
  • ada 20-07-2007 g. 12:20:06
    raz kupiłam w Obornikach wlkp i żałuje,obsługa marna nic nie wiedząca!!!!
  • stef 11-08-2007 g. 17:54:31
    beznadzieja.większego bałaganu w płytach nie widziałem.nic nie można znaleźć.a co do cen to lepiej nie mówić niektóre cd nawet drożej o kilkadziesiąt złotych niż w innych miejscach.pod względem muzy media markt nadal the best
  • myszka 09-10-2007 g. 16:26:57
    fajny sklep ale jest malo ludzi pomagajacych w kupieniu jakiegos sprzetu.ogolnie jest malo pracownikow w pomaganiu i wyborze produktu.
  • darex49 11-12-2007 g. 07:44:50
    a kuzna czego sie dziwicie jesli placa w takich sklepach krocie a robi sie ladne nadgodziny. droga rzecz narzekacie ze malo ludzi pomaga w wyborze a jak wg was jest w mediaku? a co do ukladania towaru to sami klienci przestawiaja towar w inne miejsca!
  • piotrek 15-03-2008 g. 13:17:14
    sorry, ale piszecie brednie w avansie jest jak wszedzie, sa dobrzy i zli sprzedawcy, porzadek takze, towari ceny rowniez jak wszedzie niemniej... kupuja tam od kilkudziesieciu misiecy, minimum duzo kilka produktow mieciecznie i zawsze mi ktos umiejetnie i rzeczowo doradzi, zawsze ladnie sie usmiechna, pomoga, rklamacje zalatwiaja normalnie, 20-40 dni ale gdzie jest lepiej??? nie mam zastrzezen ... moze dlatego ze wiem co chce i nie szukam dziury w calym.
  • kicor 09-07-2008 g. 20:27:29
    bierzcie pod uwagę to iż większość reklamacji wynika z winy klienta, taka jest prawda niestety, jak się nie umie obchodzić ze sprzętem, to trzeba cierpliwości, aż ktos to naprawi, a co taki pracownik avansu jest temu winien, skoro producent jakigoś sprzętu, ma w gwarancji zapisany termin załatwienia reklamacji ustawowo, Ludzie nauczcie się czytać instrukcje i gwarancje, będzie mniej reklamacji. Ja sobie chwalę sklepy Avans, jest tam bardziej konkretna i profesjonalna obsługa niż w jakiś Media Marktach czy innych. Pozdro dla Avansów...
  • youl 03-12-2008 g. 17:08:15
    oblsluga nie znajaca sie na sprzedawanym sprzecie, nie mowie ze maja wiedziec jaka plyte glowna posiada telefon komorkowy, ale podstawy...to juz powinni. a ceny, czasami mozna kupic cos okazyjnie, czasami ceny z kosmosu. ale i tak lubie ten sklep
  • siema 16-12-2008 g. 23:11:23
    Zgadzam się z opinią "kicora". Pracownicy są tylko pośrednikiem między serwisem a klientem ( nie naprawiają tam sprzętu na zapleczu salonu jak sie pewnie niektórym wydaje tylko wysyłają do autoryzowanego serwisu). jeżeli chodzi o długość załatwiania gwarancji to producent narzuca termin a nie salon. Odpowiedzialność salonu za sprzęt oddany na gwarancji ogranicza sie tylko do tego aby poinformować klienta co się z tym sprzętem w danej chwili dzieje. Jeżeli chodzi o obsługę to jest wysoki standard, napewno lepszy niż w Media Marktach, gdzie trzeba szukać pracownika który mógłby mnie obsłużyć, w Avansie sami podejdą i doradzą. Jeżeli chodzi o fachowość to jest różna. Nie zapomnijcie ludziska że tam nie pracuja tylko i wyłacznie pracownicy z doświadczeniem 10-letnim ale również świerzo zatrudnieni zwłaszcza jak jest otwarcie nowego salonu. Napewno z biegiem czasu nabiorą kompetencji. Podejrzewam że spora część komentujących ten artykuł zaczynając pracować w swoich zakładach pracy odrazu nie miała 100%-towej kompetencji z danego zakresu. Ale jak wiadomo POLAK LUBI NAŻEKAĆ...
  • zonaty 02-01-2009 g. 22:20:31
    ten sklep to mega porażka widzaiłem głosniki o 100 zł drozsze ni ja zapłaciłem trzy miesiace temu,a tak wogóle to one sa juz prawie rok na rynku,po co takie sklepy bodoja ze tam jest wiecej pracowników niz klientów
  • dess 24-02-2009 g. 22:45:45
    Ci co tu piszą,że 2 miesiące czekają na załatwienie reklamacji to niech się zatrudnią w handlu a wtedy może zrozumieją jak działają niektóre serwisy!!!Sklep wysyła wadliwy sprzęt i tak samo jak Wy czeka aż serwis go odeśle. Wiem że to ciężkie, ale czasami warto chwilę pomyśleć a nie unosić się dumą. A jak się kupuje chińskie g0wno bo było tanie to się później składa reklamacje - proste!
  • tomek 25-03-2009 g. 17:39:27
    ja polecam ten sklep dobrze mi doradzili do tej pory ciesze sie laptopem,a gdy wirus zjadl mi wszystko z kompa naprawili mi to w 1h.
  • kaska 06-10-2009 g. 17:50:33
    Złodzieje i oszuści, kłamią knują i jeszcze fałszują dane reklamowanego sprzętu!!!!!Winę zwalają na serwis a to oni przedłużają reklamacje!!!!Serwis wydał opinie mi już 4.09 a oni kłamali do 23 że czeka serwis na części bzdura!!!!! na koniec dowiedziałam się że a powiem że sprzęt już dałam do reklamacji 18. 08.
  • KRISS 06-01-2010 g. 22:02:36
    WITAM MEGA AVANS W LEGNICY STRASZNA PORAZKA I TRAGEDIA. CO INNEGO MÓWIĄ A CO INNEGO ROBIĄ.PRZY ZAKUPIE SPRZETU ZAPEWNIAJA O MOZLIWOSCI ZWROTU BO NIEMA MOZLIWOSCI PRZETESTOWANIA GO NA SKLEPIE,A JAK TOWAR TRAFIA DO NICH NA DRUGI DZIEN TO KLIENT SLYSZY ZUPELNIE CO INNEGO NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI ZEBY ODDAC!!!!! NA ZYCZENIE KLIENTA O ROZMOWE Z KIEROWNIKIEM PRZYSZEDL "PAN" BEZ IDENTYFIKATORA WIEC NIEWIADOMO KTO TO WOGOLE JEST I JAK SIE NAZYWA A TO ZE POWINIEN SIE PRZEDSTAWIC CHYBA NAWET NIE WIE PO DLUZSZEJ NIEZBYT MILEJ ROZMOWIE STWIERDZIL ZE MOZNA BYLO U NICH W PUNKCIE OBSLUGI KLIENTA SPRZET PRZETESTOWAC ZA OPLATA BO NA SKLEPIE NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI!!!!!!!!!!! WARTO SIE ZASTANOWC PRZED ZAKUPEM W MAGA AVANS I TO DOBRZE!!!!!, BO NIEWIADOMO CZY TO TYLKO LEGNICKI MEGA AVANS STOSYJE TAKIE PRAKTYKI CZY TO POLITYKA TEGO SKLEPU ZRAZIC KLIENTA TAK BY OMIJAL GO SZEROKIM ŁUKIEM?? JAK DLA MNIE TOTALNA PORAZKA BO ZAMIAST ZACHECAC KLIENTA KTORY ZOSTAWIA KASE TO SIE GO ZNIECHECA!!!! BRAWO I POWODZENIA!!!!
  • szanujacy 27-01-2010 g. 21:52:38
    Zenada ze ktos takie historie wymysla!!Zakupilem w tym sklepie odkurzacz i na obsludze kleinta sobie go sprawdzilem gdy z widniej tam PUNKT SPRAWDZANIA SPRZETU!!! WIELKIMI LITERAMI napisane !!!normalne ze sprzet spradza pan sam gdyz wiadomo ze na sklepie nie ma az tylu pracownikow zeby jednego kleinta obslugiwac godzinami! Szanujmy pracownikow a nie wydajac 200zl czujmy sie jak WIELCY PANOWIE (buractwo) Jesli rozmowa z pracownikiem byla nieprzyjemna to tylko z Pana winy gdyz musial Pan byc bardzo nieuprzejmy . KUPOWALEM tam wiele rzeczy i bedac mily pracownicy byli przesympatyczni i uczynni!!!Ochrona danych osobowych istnieje tak ze dobrze ze ten ktos nie mial identyfikatora bo jesli te bzdury ktore pan wypisuje rozpisalby Pan o dane pracownika to za zniesławienie zapłacilby Pan duze pieniadze! PRzepraszam ale to buractwo tak szkalowac!!!
  • adam 17-02-2010 g. 12:36:07
    UWAGA !!!!! NA LEGNICKI AVANS CO INNEGO MÓWIĄ PRZY SPRZEDAŻY CO INNEGO PRZY REKLAMACJI . WTOPIŁEM W EXPRES DO KAWY 4500TYŚ I MNIE WYKIWALI ŻADNEJ RĘKOJMI EXPRES NIE DZIAŁA DO DZIŚ I MAJRAZY Ą CIĘ ZA FRAJERA ZE SIĘ CZEPIASZ... EXPRES BYŁ NAPRAWIANY 6 I NAPRAWIAJ SOBIE SAM ŻĘNADA LEGNICA AVANS
  • Skell 11-04-2011 g. 13:25:14
    JESTESCIE NIENORMALNI!!!! Jak wam zal dupe sciska za dlugie terminy gwarancji to pomyslcie i wysylajce bezposrednio do producenta, praktycznie kazda firma produkujaca sprzet elektroniczny ma gwarancje D2D, po to zeby odciazyc sklepy takie jak avans !!! Zamawiacie kuriera przez internet/infolinie i zalatwione, sprzet wraca w ciagu 21 dni roboczych, albo wymieniaja na nowy. LENIWI IMBECYLE !
Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre:

Przeszukaj serwis