Auta z USA - zdjęcia po wypadku w USA (z aukcji) i oferowane w Polsce po naprawie
Data: 01-12-2010
Zamieszczam wiedzę, którą pozyskałem gdy chciałem kupić samochód z USA. Samochody z USA cechują się niskim przebiegiem (który jest zwykle oryginalny) i często wypadkową przeszłością.Auta z USA to auta po szkodach całkowitych. Albo duży wypadek, albo popowodziowe (gorsze niż powypadkowe). Z pomocą przyjdą raporty z Carfax lub Autocheck. Tu zdobędziemy podstawową wiedzę. całość uzupełnią zdjęcia z aukcji organizowanych przez ubezpieczycieli w USA. Na tych aukcjach importerzy z Polski licytują samochody, następnie sprowadzają je do kraju, remontują i sprzedają jak nówka sztuka nie śmigane igiełki
Tutaj pokażę jak wyglądają realia.
Nie licz, że trafisz na samochód z USA który nie jest po przejściach. Transport, cło, akcyza, vat powodują że nie opłaca się sprowadzić samochodu niebitego z Ameryki. Ceny używanych samochodów w USA bez przejść są dużo niższe niż w Polsce, ale po doliczeniu wszystkich kosztów i tak się nie opłaca import. Importuje się więc auta po szkodach całkowitych "Total Loss", "Salvage Title", "Junk", "for parts only"
Ostatecznie zrezygnowałem z zakupu samochodu pochodzącego z USA. Co się dowiedziałem to moje:)
Wynik 83 pkt z autocheck oznacza auto po sporych przejściach. 55 to już ekstremalny złom
Samochód numer 1 - czarny- po mocnym dzwonie, ale być może nadający się do zakupu. 80pkt w Autocheck
Samochód numer 2 - szary - totalny dzwon, dyskwalifikacja
Samochód numer 3 - po lekkim zderzeniu z przodu. Wymieniona maska, błotniki, prawdopodobnie wystrzelone napinacze pasów. Ogólnie samochód w stanie dobrym, z małym przebiegiem. Sprawdzony w warsztacie mercedesa i zaopiniowany jako "nadający się do zakupu". 84pkt w Autocheck
Uwaga: W carfaxie, autocheck i testerze poduszek nie wszystkie zdarzenia są rejestrowane. Ale jeśli te raporty mówią, że auto było po konkretnym dzwonie to nie ma co mieć złudzeń. Może być gorzej niż mówi raport ale nie lepiej.
Autor galerii: Arbiter
Auto numer 1. Mercedes C230 z USA. Zdjęcie z aukcji w USA po której trafiło do Polski. Prawdopodobnie z tytułem: Salvage Title lub Total loss, lub junk, parts ... * Mercedes C230 z USA |
Połamana konsola w okolicy pokręteł nawiewu prawdopodobnie nogą pasażera. Na kolejnych zdjęciach zobaczymy jak warsztat sobie z tym poradził. Wybite poduchy. ... * Auto po wypadku z USA |
Pogięte podłużnice i rozwalona pompa ABS. W C230 jest problem z dobraniem pompy gdyż pasuje wyłącznie od tego modelu. W tym egzemplarzu silnik M272 czyli ... * Auto po dzwonie |
Ostry strzał w lewy przedni narożnik. Sprzedawca przyznał się, że wymieniany był wahacz naskutek dzwona. Przyznał się do powypadkowej historii auta, więc ... Auta z USA |
A tak wyglada auto oferowane w Polsce. Nówka sztuka, nie śmigana. Prawie kupiłem:) * Mercedes z USA |
C230 W203 2,5V6 M272 7 G-Tronic * C230 W203 |
Pęknięta konsola - da się ukryć bez wymiany. Została zastąpiona "rękawem" do montażu zestawu pod telefon. * Sztuczki importerów |
Wygląda jak nowe. Na szczęście sprzedawca przyznał się do powypadkowej historii auta. * Auta po wypadku |
Auto numer 2. Zdjęcia z aukcji z USA z roku 2006, rok produkcji 2006. W Polsce oferowany w 2010. Na aukcji allegro wygląda jak nowy. Po VIN można zamówić nie ... * Zdjęcia z aukcji z USA |
Auto jest po bardzo konkretnym byku - przód + tył. Jak poznać kupując? Przede wszystkim zamówić raport z Carfax lub Autocheck. Warto tez sprawdzić serwis ... * Jak sprawdzić auto z USA |
Tutaj prawdpodobnie błotniki zostały wymieniona i maska oraz naciągnięte podłużnice. Łatwo zweryfikować taki wypadek np patrząc na śruby czy były odkręcane ... * Jak rozpoznać samochód po wypadku |
Zderzenie z tyłu da się naprawić przez tzw wymianę ćwiartki. Czyli ćwiartka tylna prawa musiała zostać przespawana z innego auta. To zderzenie mogło też ... * Czy samochód jest po wypadku |
Samochód nr 3 - oferowany w PL jako bezwypadkowy. grubość lakieru na masce 590 um (mikrometrów) wskazuje, że maska była malowana. Czujnik grubości lakieru ... * Grubość lakieru na masce |
Warstwa na drzwiach 200um - drzwi niemalowane. Oryginał. Przedział 150-220 na prostej powłoce świadczy zwykle o oryginale. Pomiar typu 400 um powinien nas zaniepokoić ... * tester grubości lakieru |
Auto bezwypadkowe, ale po przyjrzeniu się w szczegóły pod maską pojawiają się pęknięte plastiki. Tu powinna nam się zapalić czerwona lampka * Jak sprawdzić samochód przed zakupem |
Śruby mocujace błotniki - na łbach widoczne ślady klucza. Czy ktoś z was odkręca błotniki dla zabawy? * jak poznać samochód powypadkowy |
test grubości lakieru na słupkach - 220um czyli oryginał * pomiar grubości lakieru |
Zobacz rwnie:
- Zdjęcia Toyota Avensis T27 po liftingu - model na rok 2012
- Nowa Toyota Yaris III, 2011-2012
- Lifting Toyota Avensis 2012 - premiera Frankfurt
- Avensis T27 czy Hyundai i40 - porównanie samochodów, który wybrać
- Hyundai I40 - test auta i opinie po jeździe testowej
- Nowa Toyota Avensis 2009 T27 Luna 1.6 Grafitowy metalik 1G3
- VW Karmann Ghia Youngtimer
- mercedes C-klass C230 kompressor
- Alfa Romeo Crosswagon 1.9 16V diesel- próby drogowe w terenie
- Mercedes CLK Tamiya DTM
- The Power of UAZ czyli weekendowy off-road UAZem
- Mercedes Benz - wizyta w salonie Auto Podlasie
- Tuning Mercedesa DTM (Tamiya) xenony
- Mercedes-Benz CLK-DTM model RC Tamiya
- Bagażniki samochodowe - przewożenie rowerów samochodem
01-12-2010
-
Tomek 2010-12-02 21:29:47.561486
Doświadczenie z C klasą sprzed kilku lat zaprocentowało? Jednak porzucasz japończyki? :) -
Arbiter 2010-12-02 23:27:58.900952
To raczej przygoda i zachcianka. Ale ostudziłem się i zostaję przy japończykach:) -
Tomek 2010-12-03 04:42:57.259079
Dla C36AMG chętnie porzucę japończyki ;) -
Maciek*. 2011-12-15 13:36:51.256925
No i co z tego problem polega , wtedy kiedy zachodza przeklamania...skoro ktos klamie , ze nie bitte to albo ma plecy , albo odwage szalenca albo sam kupil.
Jesli nie klamie , ten czarny jest jeszcze do przyjecia natomiast ten burek...ten szary jak szarik w rudym 102 podejrzewam kasacja i export.
Auto po powodzi , wcale nie one nie sa gorsze chyba dla tego co sie na tym nie zna...zazwyczaj Ci ktorzy sprzedaja...robia wszystko na odpierdol bo nie dla siebie...majac rodzine tam na drugim brzegu kupujac od zaufanej osoby , mozna wiele zyskac . zaoszczedzic i cieszyc sie jeszcze przez wiele lat.
Ale wiem o CO WAM CHODZI*!.;)spadam Liss:):):)*.
. -
Maciek*. 2011-12-15 13:38:49.998376
Japonce sa tez dobre tylko czesci drogie od wydechu po wszystko:)HA*. -
Maciek*. 2011-12-15 17:49:38.233786
W zasadzie , okej...miernik grubosci lakieru tez jest...spoko...Tylko w sumie chodzi o bryle...auto po takiej naprawie . Gdzie dach byl doginany...nie w tych autach moi drodzy panstwo.
Jeppem nie jezdzimy OFFrOAD na starowej gorze kolo lodzi , Mercedes...z prostowanym dachem nie wiem nie wiem*.
To pozniej wszystko okazuje sie krzywe , i tak niby jest okej ale nie do konca.
:) -
Maciek*. 2011-12-15 17:52:00.03204
pozniej wychodzi po jakims czasie jak spaw sie obluzuje...czteroslad...najlepiej od wysokosci siedzen kierowcy i przedniego pasazera , zrobic dostawcza zaplandeczona T 4 na Dobrej plandece , no budowe ujdzie...nie z ironia , ale czasami tak bywa.:)* -
Maciek*. 2011-12-15 17:53:33.901152
Przod to tylko blachy do wymiany...sadze ale ten tylni bok...Bagaznik sie z pilotu nie otworzy juz :) CHYBA , ZE DOBRY FACHMAN (no to bierzemy materacy i spimy na miejscu u lakiernika i blacharza)-Pilnujac i obserwujac Dokladnosc. -
Arbiter 2011-12-15 19:39:10.486116
Hehe ten srebrny to masakra. Ale ten czarny to raczej tylko blachy. I walniety komputer ABS a z tym jest spora rzeźba w C230. Poza tm w kabinie pęknięty plastik i zasłoniony więc moze pasażer wyrąbał noga przy dzwonie -
Zbynio 2012-08-21 21:46:54.314843
Fotki fajniusie, ładne cacka sprowadzają. Odnośnie raportów AutoCheck to ciężko o takie w PL, ostatnio trafiłem na serwis który rozprowadza je w języku polskim !!! Oprócz tego można spojrzeć czy nie mają zdjęć z aukcji i historii o europejczykach -
Jan 2012-11-04 20:56:34.135144
Jest jakiś serwis, gdzie można odpłatnie bądź nie, wyszukiwać zdjęcia z aukcji w usa ? Mam na myśli zdjęcia ze starych aukcji, aut , które już są w Polsce. -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:37.071715
555 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:47.799335
555 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:47.845142
555 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:48.112795
555 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:48.64153
555 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:48.690635
555 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:48.735184
555 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:48.79892
555 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:48.913541
555 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:48.965302
555 -
-1 OR 2+349-349-1=0+0+0+1 -- 2024-09-26 11:09:49.027891
555 -
-1 OR 2+405-405-1=0+0+0+1 2024-09-26 11:09:49.071404
555 -
-1' OR 2+779-779-1=0+0+0+1 -- 2024-09-26 11:09:49.118293
555 -
-1" OR 2+418-418-1=0+0+0+1 -- 2024-09-26 11:09:49.205817
555 -
if(now()=sysdate(),sleep(15),0) 2024-09-26 11:09:49.254508
555 -
xsjyBldb'" 2024-09-26 11:09:49.665996
555 -
@@8CR2c 2024-09-26 11:09:49.76814
555 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:49.816865
555 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:49.862927
555 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:49.910823
-1 OR 2+68-68-1=0+0+0+1 -- -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:49.955869
-1 OR 2+468-468-1=0+0+0+1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:50.19157
-1" OR 2+270-270-1=0+0+0+1 -- -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:50.239268
555*if(now()=sysdate(),sleep(15),0) -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:50.341453
5550"XOR(555*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Z -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:50.794233
555*DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(99)||CHR(99)||CHR(99),15) -
xsjyBldb 2024-09-26 11:09:51.010328
@@a6yWM -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:09.13136
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:25.999682
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.049329
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.097483
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.148445
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.19511
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.238441
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.287381
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.530737
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.576427
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.631222
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.683011
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.726851
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.928982
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.971846
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.016134
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.068953
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.114966
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.165084
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.210988
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.555162
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.599566
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.644755
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.693128
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.844493
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.891584
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.95846
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:28.009557
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:28.05822
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:30.604431
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:30.652475
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:30.697956
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:32.099654
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:32.144801
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:32.239165
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:32.285195
1 -
-1 OR 2+922-922-1=0+0+0+1 -- 2024-09-26 11:26:32.331876
1 -
-1 OR 2+666-666-1=0+0+0+1 2024-09-26 11:26:32.381289
1 -
-1' OR 2+180-180-1=0+0+0+1 -- 2024-09-26 11:26:32.425924
1 -
-1' OR 2+77-77-1=0+0+0+1 or 'wjKcp7XI'=' 2024-09-26 11:26:32.469315
1 -
-1" OR 2+980-980-1=0+0+0+1 -- 2024-09-26 11:26:32.513363
1 -
if(now()=sysdate(),sleep(15),0) 2024-09-26 11:26:32.700787
1 -
xsjyBldb'" 2024-09-26 11:26:32.933944
1 -
@@8Qjps 2024-09-26 11:26:33.025659
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.074337
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.118823
1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.166772
-1 OR 2+472-472-1=0+0+0+1 -- -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.213584
-1 OR 2+129-129-1=0+0+0+1 -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.443279
-1" OR 2+270-270-1=0+0+0+1 -- -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.706497
1*DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(99)||CHR(99)||CHR(99),15) -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.807245
1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0) -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.903801
10"XOR(1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Z -
xsjyBldb 2024-09-26 11:26:34.218029
@@k4Tu6 -
xsjyBldb 2024-09-26 12:09:00.289223
555 -
xsjyBldb 2024-09-26 12:09:00.742788
1
Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini: