Auta z USA - zdjęcia po wypadku w USA (z aukcji) i oferowane w Polsce po naprawie

Data: 01-12-2010
Zamieszczam wiedzę, którą pozyskałem gdy chciałem kupić samochód z USA. Samochody z USA cechują się niskim przebiegiem (który jest zwykle oryginalny) i często wypadkową przeszłością.
Auta z USA to auta po szkodach całkowitych. Albo duży wypadek, albo popowodziowe (gorsze niż powypadkowe). Z pomocą przyjdą raporty z Carfax lub Autocheck. Tu zdobędziemy podstawową wiedzę. całość uzupełnią zdjęcia z aukcji organizowanych przez ubezpieczycieli w USA. Na tych aukcjach importerzy z Polski licytują samochody, następnie sprowadzają je do kraju, remontują i sprzedają jak nówka sztuka nie śmigane igiełki

Tutaj pokażę jak wyglądają realia.
Nie licz, że trafisz na samochód z USA który nie jest po przejściach. Transport, cło, akcyza, vat powodują że nie opłaca się sprowadzić samochodu niebitego z Ameryki. Ceny używanych samochodów w USA bez przejść są dużo niższe niż w Polsce, ale po doliczeniu wszystkich kosztów i tak się nie opłaca import. Importuje się więc auta po szkodach całkowitych "Total Loss", "Salvage Title", "Junk", "for parts only"

Ostatecznie zrezygnowałem z zakupu samochodu pochodzącego z USA. Co się dowiedziałem to moje:)
Wynik 83 pkt z autocheck oznacza auto po sporych przejściach. 55 to już ekstremalny złom

Samochód numer 1 - czarny- po mocnym dzwonie, ale być może nadający się do zakupu. 80pkt w Autocheck
Samochód numer 2 - szary - totalny dzwon, dyskwalifikacja
Samochód numer 3 - po lekkim zderzeniu z przodu. Wymieniona maska, błotniki, prawdopodobnie wystrzelone napinacze pasów. Ogólnie samochód w stanie dobrym, z małym przebiegiem. Sprawdzony w warsztacie mercedesa i zaopiniowany jako "nadający się do zakupu". 84pkt w Autocheck
Uwaga: W carfaxie, autocheck i testerze poduszek nie wszystkie zdarzenia są rejestrowane. Ale jeśli te raporty mówią, że auto było po konkretnym dzwonie to nie ma co mieć złudzeń. Może być gorzej niż mówi raport ale nie lepiej.
Autor galerii: Arbiter

Auto numer 1. Mercedes C230 z USA. Zdjęcie z aukcji w USA po której trafiło do Polski. Prawdopodobnie z tytułem: Salvage Title lub Total loss, lub junk, parts ... *
Mercedes C230 z USA

Połamana konsola w okolicy pokręteł nawiewu prawdopodobnie nogą pasażera. Na kolejnych zdjęciach zobaczymy jak warsztat sobie z tym poradził. Wybite poduchy. ... *
Auto po wypadku z USA

Pogięte podłużnice i rozwalona pompa ABS. W C230 jest problem z dobraniem pompy gdyż pasuje wyłącznie od tego modelu. W tym egzemplarzu silnik M272 czyli ... *
Auto po dzwonie

Ostry strzał w lewy przedni narożnik. Sprzedawca przyznał się, że wymieniany był wahacz naskutek dzwona. Przyznał się do powypadkowej historii auta, więc ...
Auta z USA

A tak wyglada auto oferowane w Polsce. Nówka sztuka, nie śmigana. Prawie kupiłem:) *
Mercedes z USA

C230 W203 2,5V6 M272 7 G-Tronic *
C230 W203

Pęknięta konsola - da się ukryć bez wymiany. Została zastąpiona "rękawem" do montażu zestawu pod telefon. *
Sztuczki importerów

Wygląda jak nowe. Na szczęście sprzedawca przyznał się do powypadkowej historii auta. *
Auta po wypadku

Auto numer 2. Zdjęcia z aukcji z USA z roku 2006, rok produkcji 2006. W Polsce oferowany w 2010. Na aukcji allegro wygląda jak nowy. Po VIN można zamówić nie ... *
Zdjęcia z aukcji z USA

Auto jest po bardzo konkretnym byku - przód + tył. Jak poznać kupując? Przede wszystkim zamówić raport z Carfax lub Autocheck. Warto tez sprawdzić serwis ... *
Jak sprawdzić auto z USA

Tutaj prawdpodobnie błotniki zostały wymieniona i maska oraz naciągnięte podłużnice. Łatwo zweryfikować taki wypadek np patrząc na śruby czy były odkręcane ... *
Jak rozpoznać samochód po wypadku

Zderzenie z tyłu da się naprawić przez tzw wymianę ćwiartki. Czyli ćwiartka tylna prawa musiała zostać przespawana z innego auta. To zderzenie mogło też ... *
Czy samochód jest po wypadku

Samochód nr 3 - oferowany w PL jako bezwypadkowy. grubość lakieru na masce 590 um (mikrometrów) wskazuje, że maska była malowana. Czujnik grubości lakieru ... *
Grubość lakieru na masce

Warstwa na drzwiach 200um - drzwi niemalowane. Oryginał. Przedział 150-220 na prostej powłoce świadczy zwykle o oryginale. Pomiar typu 400 um powinien nas zaniepokoić ... *
tester grubości lakieru

Auto bezwypadkowe, ale po przyjrzeniu się w szczegóły pod maską pojawiają się pęknięte plastiki. Tu powinna nam się zapalić czerwona lampka *
Jak sprawdzić samochód przed zakupem

Śruby mocujace błotniki - na łbach widoczne ślady klucza. Czy ktoś z was odkręca błotniki dla zabawy? *
jak poznać samochód powypadkowy

test grubości lakieru na słupkach - 220um czyli oryginał *
pomiar grubości lakieru

Zobacz rwnie:

01-12-2010

Komentarze
  • Tomek 2010-12-02 21:29:47.561486
    Doświadczenie z C klasą sprzed kilku lat zaprocentowało? Jednak porzucasz japończyki? :)
  • Arbiter 2010-12-02 23:27:58.900952
    To raczej przygoda i zachcianka. Ale ostudziłem się i zostaję przy japończykach:)
  • Tomek 2010-12-03 04:42:57.259079
    Dla C36AMG chętnie porzucę japończyki ;)
  • Maciek*. 2011-12-15 13:36:51.256925
    No i co z tego problem polega , wtedy kiedy zachodza przeklamania...skoro ktos klamie , ze nie bitte to albo ma plecy , albo odwage szalenca albo sam kupil.

    Jesli nie klamie , ten czarny jest jeszcze do przyjecia natomiast ten burek...ten szary jak szarik w rudym 102 podejrzewam kasacja i export.

    Auto po powodzi , wcale nie one nie sa gorsze chyba dla tego co sie na tym nie zna...zazwyczaj Ci ktorzy sprzedaja...robia wszystko na odpierdol bo nie dla siebie...majac rodzine tam na drugim brzegu kupujac od zaufanej osoby , mozna wiele zyskac . zaoszczedzic i cieszyc sie jeszcze przez wiele lat.

    Ale wiem o CO WAM CHODZI*!.;)spadam Liss:):):)*.
    .
  • Maciek*. 2011-12-15 13:38:49.998376
    Japonce sa tez dobre tylko czesci drogie od wydechu po wszystko:)HA*.
  • Maciek*. 2011-12-15 17:49:38.233786
    W zasadzie , okej...miernik grubosci lakieru tez jest...spoko...Tylko w sumie chodzi o bryle...auto po takiej naprawie . Gdzie dach byl doginany...nie w tych autach moi drodzy panstwo.
    Jeppem nie jezdzimy OFFrOAD na starowej gorze kolo lodzi , Mercedes...z prostowanym dachem nie wiem nie wiem*.
    To pozniej wszystko okazuje sie krzywe , i tak niby jest okej ale nie do konca.
    :)
  • Maciek*. 2011-12-15 17:52:00.03204
    pozniej wychodzi po jakims czasie jak spaw sie obluzuje...czteroslad...najlepiej od wysokosci siedzen kierowcy i przedniego pasazera , zrobic dostawcza zaplandeczona T 4 na Dobrej plandece , no budowe ujdzie...nie z ironia , ale czasami tak bywa.:)*
  • Maciek*. 2011-12-15 17:53:33.901152
    Przod to tylko blachy do wymiany...sadze ale ten tylni bok...Bagaznik sie z pilotu nie otworzy juz :) CHYBA , ZE DOBRY FACHMAN (no to bierzemy materacy i spimy na miejscu u lakiernika i blacharza)-Pilnujac i obserwujac Dokladnosc.
  • Arbiter 2011-12-15 19:39:10.486116
    Hehe ten srebrny to masakra. Ale ten czarny to raczej tylko blachy. I walniety komputer ABS a z tym jest spora rzeźba w C230. Poza tm w kabinie pęknięty plastik i zasłoniony więc moze pasażer wyrąbał noga przy dzwonie
  • Zbynio 2012-08-21 21:46:54.314843
    Fotki fajniusie, ładne cacka sprowadzają. Odnośnie raportów AutoCheck to ciężko o takie w PL, ostatnio trafiłem na serwis który rozprowadza je w języku polskim !!! Oprócz tego można spojrzeć czy nie mają zdjęć z aukcji i historii o europejczykach
  • Jan 2012-11-04 20:56:34.135144
    Jest jakiś serwis, gdzie można odpłatnie bądź nie, wyszukiwać zdjęcia z aukcji w usa ? Mam na myśli zdjęcia ze starych aukcji, aut , które już są w Polsce.
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:37.071715
    555
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:47.799335
    555
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:47.845142
    555
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:48.112795
    555
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:48.64153
    555
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:48.690635
    555
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:48.735184
    555
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:48.79892
    555
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:48.913541
    555
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:48.965302
    555
  • -1 OR 2+349-349-1=0+0+0+1 -- 2024-09-26 11:09:49.027891
    555
  • -1 OR 2+405-405-1=0+0+0+1 2024-09-26 11:09:49.071404
    555
  • -1' OR 2+779-779-1=0+0+0+1 -- 2024-09-26 11:09:49.118293
    555
  • -1" OR 2+418-418-1=0+0+0+1 -- 2024-09-26 11:09:49.205817
    555
  • if(now()=sysdate(),sleep(15),0) 2024-09-26 11:09:49.254508
    555
  • xsjyBldb'" 2024-09-26 11:09:49.665996
    555
  • @@8CR2c 2024-09-26 11:09:49.76814
    555
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:49.816865
    555
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:49.862927
    555
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:49.910823
    -1 OR 2+68-68-1=0+0+0+1 --
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:49.955869
    -1 OR 2+468-468-1=0+0+0+1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:50.19157
    -1" OR 2+270-270-1=0+0+0+1 --
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:50.239268
    555*if(now()=sysdate(),sleep(15),0)
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:50.341453
    5550"XOR(555*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Z
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:50.794233
    555*DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(99)||CHR(99)||CHR(99),15)
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:09:51.010328
    @@a6yWM
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:09.13136
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:25.999682
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.049329
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.097483
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.148445
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.19511
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.238441
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.287381
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.530737
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.576427
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.631222
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.683011
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.726851
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.928982
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:26.971846
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.016134
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.068953
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.114966
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.165084
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.210988
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.555162
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.599566
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.644755
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.693128
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.844493
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.891584
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:27.95846
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:28.009557
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:28.05822
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:30.604431
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:30.652475
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:30.697956
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:32.099654
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:32.144801
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:32.239165
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:32.285195
    1
  • -1 OR 2+922-922-1=0+0+0+1 -- 2024-09-26 11:26:32.331876
    1
  • -1 OR 2+666-666-1=0+0+0+1 2024-09-26 11:26:32.381289
    1
  • -1' OR 2+180-180-1=0+0+0+1 -- 2024-09-26 11:26:32.425924
    1
  • -1' OR 2+77-77-1=0+0+0+1 or 'wjKcp7XI'=' 2024-09-26 11:26:32.469315
    1
  • -1" OR 2+980-980-1=0+0+0+1 -- 2024-09-26 11:26:32.513363
    1
  • if(now()=sysdate(),sleep(15),0) 2024-09-26 11:26:32.700787
    1
  • xsjyBldb'" 2024-09-26 11:26:32.933944
    1
  • @@8Qjps 2024-09-26 11:26:33.025659
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.074337
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.118823
    1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.166772
    -1 OR 2+472-472-1=0+0+0+1 --
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.213584
    -1 OR 2+129-129-1=0+0+0+1
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.443279
    -1" OR 2+270-270-1=0+0+0+1 --
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.706497
    1*DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(99)||CHR(99)||CHR(99),15)
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.807245
    1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0)
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:33.903801
    10"XOR(1*if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Z
  • xsjyBldb 2024-09-26 11:26:34.218029
    @@k4Tu6
  • xsjyBldb 2024-09-26 12:09:00.289223
    555
  • xsjyBldb 2024-09-26 12:09:00.742788
    1
Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre:

Przeszukaj serwis