Wycieczka Do Szczawnicy z Konradem

Data: 26-07-2004
Autor galerii: Arbiter

Konrad i rowery przed wyjazdem. Postanowiliśmy jechać bardzo wcześnie - wyruszyliśmy o 4:30 w sobotę

Jeszcze z lekka zaspany. Celem wycieczki jest Szczawnica nad Dunajcem

Nasza trasa to Piaseczno->Radom->Kielce->Kraków->Szczawnica

Na miejscu byliśmy o 9:30. Trasa zajęła nam 5 godzin. Nie było zbyt korków. Odległość Warszawa-Szczawnica to 420km

Kwatera w której mieszkaliśmy. Polecam. Szczawnica - ul. Główna 17 niemal w samym centrum, bardzo niezależnie do tego garaż na samochód i full komfort.Ceny ...

Śniadanko w sprawdzonym już miejscu

I pierwsza gleba:) Pożyczone ochraniacze od Nabli i hełmet. Hełm wiozłem na ręce, bo pod górkę i na prostym nie da rady jechać w integralu - niesamowicie ...

Gleba była bo przy wyprzedzaniu Konrada nastąpiło szczepienie rowerów.Konrad poleciał na kamienie i brak uszkodzeń ciała a ja w pełnym stuffie i z kolana ...

W Czerwonym Klasztorze - zastanawiamy się gdzie jechać dalej.Przy okazji centrowaliśmy moje przednie koło, które miało tak luźne szprychi że nyple się ...

Po wjeździe asfaltem z Nidzicy w kierunku Krościenka. Troche było ciężko piłować pod górkę

Po tym jak się pomęczyliśmy na wjazdach postanowiliśmy wykorzystać PKL - wjazd na Palenice

Przed wjazdem wyciągiem

Cena wjazdu to 5PLN za ciało i 5 PLN na rower

Tutaj pokonywanie wysokości jest lżejsze niż na rowerze

Konrad cieszy się na możliwość późniejszego zjazdu bez podjeżdzania

W kasku bezpieczniej na wyciagu. Jakby cos to bym spadał głową w dół

Stok narciarski na Palenicy - widoczna armatka *

A parchy nasze też jechały za nami *

Pierwszy i najszybszy zjazd tuz po wyjściu z wyciągu. Ale uwaga - są niezbyt fajne rynny

Pełna pozerka

Ale dalej zjazd niestety nie był zbyt szybki. Nazwaliśmy go "zjazdem technicznym"

W rzeczywistości to było straszne gówno. Zjazd niemal strumykiem i walka o przetrwanie na wielkich i śliskich kamieniach. Dohamowanie przodem - ro koło sie ...

I zamiast poginać 60km/h po szutrach to jechaliśmy 15 km/h po kamieniach i wodzie

Ciekawe czy byliby twardziele co by pojechali z tej górki na pałę

KOnrad tez się wspina i tutaj próbuje mnie zachęcić do tego sportu. Ale ja się boje...

Rower się troszku usyfił

A wypad do Lesnicy na piwo to bardzo miła wycieczka. NIestety granica nadal jest i występuje kontrola paszportów/dowodów osobistych. Co więcej - rodzice z ...

Chata Pieniny. Konrad ma problemy z waleniem bronka. W knajpie tej nadal pracuje kelner "wymoczek"

Nad Dunajcem - widać z lewej granicę Szczawnica/Leśnica Bachory sie pławią a co 1 minute płyną flisacy z ciałami na pokładzie

Po jazdach i obiadku było troche sennie *

Następnego dnia jedziemy autem do Łysej nad Dunajcem aby zdać butelki i zakupić piwo do domu

Jazda w górach daje wiele frajdy

Ale na zakręcie odpadł nam rower. Niezła hece

Trochę wyginaliśmy się w zakrętach a tu nagle bum - widzimy przez okno rower. Na szczęście zero strat-trzymał sie na trokach. Przyczyną było wypadnięcie ...

Zapora w Czaorsztynie

W zakopanem była nędza i tłumy jak w przejściu podziemnym pod Rotundą, więc przejechaliśmy do Krakowa gdzie uskutecznialiśmy buraczenie się i lajtową ...

W Krk w przeciwieństwie do WWa nad Wisłą jest duzo ludzi i coś się dzieje

Wracając - juz tradycyjnie obiad w restauracji "Gospoda u Przyjaciół". około 7km za Krakowem w kierunku Warszawy w miejscowości Bostów-Boleń *

Dokładnie rok wstecz też tutaj jedliśmy obiadek. Zdjęcie wrzuciłem do netu, po czym Pani właścicielka odnalazła je jakoś w sieci i wpisała się do galerii ...

A jedzenie zaiste wyborne *

Koniec wycieczki. Suma 950km. Na początku samochód spalił 16l, ale potem dokręciłem śrubkę i było w okolicy 12,5 - jak na jazde z rowerami akceptowalnie