Alfa Romeo Crosswagon 1.9 16V diesel- próby drogowe w terenie
Biegi trzeba zmieniać często. Zakres użytecznych obrotów jest mały. Przy 4500rpm ten silnik staje - coś jakby ktoś ręczny zaciagnał. Dla dieslowców to pewnie znany obbjaw, ale dla mnie to był lekki szok. Przyzwyczajenia z benzyny są takie ze sie oczekuje ze zaraz ten silnik dostarczy jeszcze większej mocy. Jednak on mówi koniec - metka, zmieniaj bieg bo zdycham. Myslę ze to jednak cechy nowoczesnego diesla. jednym odpowiada to, innym nie. Na pewno moc jest dostępna w prostszy sposób - bez konieczności kręcenia na 6500rpm. Czyli duża różnica w porównaniu do benzyny w przypadku osób nie wykorzystujących możliwości kręcenia silnika. Dodatkowa sprawa - pewnie gdyby pogonić tego diesla to spaliłby ze 11l. Aby przy tej samej dynamice poruszać się silnikiem benzynowym to pewnie z 16l/100km trzeba by było zuzyć

- Brak jeszcze komentarzy
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoj± opiniê: