Giant OCR 7- szosówka. Kolejny etap rowerowania

Data: 20-08-2003
Ponieważ miałem okazję bardzo okazyjnie zakupić rower szosowy- uczyniłem to.Rower jest full legal i mam pełną dokumentację. Dziś odbywałem już pierwsze jazdy
Autor galerii: Arbiter

Po zakupie przetransportowałem go Mazdką *

Tak wygląda obecnie mój pokój. Rower górski, rower szosowy oraz rower elektryczny *

Lojalność wobec firmy Giant *

Giant OCR 7 szosówka *

Odbyłem już pierwsze jazdy. 35 km-h mozna utrzymywać bez większego wysiłku *

Zobacz rwnie:

20-08-2003

Komentarze
  • początkujący 2003-11-18 21:10:08.830768
    Chciałbym kupić szosowy rowerek i niestety nie mam finansów na lepszy. Prosiłbym o komentarz na temat tego roweru , jak sie sprawuje. Co do zdjęć są fajne. Zgóry dzięki
  • Adam 2003-11-19 00:30:13.339495
    Jestem z niego zadowolony. Tez jestem bardzo poczatkujacy, ale jezdiz mi sie na nim dobrze. Przerzutki chodza ok, hamulce hamuja, wygląda nieźle. Lekko sie toczy - wszystkie zalety psiada. U mnie mam wymienione oponki na kevlary, siodło na prawie topowe i mostek.Pozytywnie jestem zaskoczony jakoscia dzaialnia klamkomanetek
  • dlmtb 2004-07-02 13:38:01.579699
    Ja też mam taki, a raczej juz tylko ramę bo po reszczie bylo nie bylo kiepskieego osprzetu nie ma sladu. Mój OCR-7 to: Manetki i przerzutki - Ultegra, koła Mawic Kosmos, kierownica Rychej, hamulce Shimano 105, i nowe siodło bo na oryginale nie da sie siedzieć. No i teraz to i 40 km/h da sie trzymać.

    Darek
  • Adam 2004-07-02 15:06:40.484408
    Speed to raczej kwestia siły. Tutaj mam wymienione siodło na dobry model, opony na kevlary zdaje sie. Mostek tez mam wymieniony na dłuzszy. Hamulce oryginalne niestety nie hamuja. Wymienilem klocki na takie od górala, ale nie pomogło. Ogolnie sprzet jest ok. Sora daje rade
  • Artur 2004-08-01 13:57:48.400304
    UU wy chyba nie jezdzicie za dlugo bo mowicie ile mozna utrzymac a to przciez zalezy od gorki wiatru formy no i pogody a nie ma czegos takiego ze utrzymac mozna 35 albo 40 . Pozdrawiam
  • fokakoko 2004-10-03 21:52:10.512104
    ja tam mysle ze rower jako taki jest dobry ale wiecie ze w stanach czegos takiego niezprzedają? tam ocr3 koszuje yle co 7 -emka w polsce pamiętacie triathlon rządzi!!!!
  • david_667@op.pl 2005-04-08 13:55:38.157884
    sprzedam takiego Gianta rozm. ramy "S" stan bdb
  • damo18 2005-04-18 22:05:07.869216
    siemanko ja już jeżdze 5 latek.Kiedyś śmigałem na romecie a rok temu zmieniłem na to cudo:) jak się karnąłęm pierwszy raz to czułem się jakbym leciał odrzutowcem oni kłamią że nie hamują hamulce kłamstwo!!!!!!!!! zbeszcześcili ten rowerek tymi tekstami.Jak najbardziej kupuj OCR 7 Polecam.
  • g1410 2005-07-22 01:26:04.679311
    chetnie kupie taki rower ( ginat ocr7 ) lub temu podobne. 608 553 853
  • Tidus 2005-07-23 22:17:40.692019
    heh ludki nie wiem jak Wy ale ja tam wole Gianta TCR:) zapraszam na stronke tamMM Stoja moje fury:) zainteresowanych moge poinformowac ze srebrny Gary Fisher na 2 foto jest do sprzedania za 2000zl rok 2004 przebieg 4000km. Sprzedaje bo zbieram na nowego TCR-a rok 2005.
    Powodzenia na szosie;)
  • Tidus 2005-07-23 22:18:24.587921
    fakkkkK zapomnialem stronke podac;-)
    www.xemonon.buziaczki.pl
  • Marcin 2005-10-05 20:55:21.173686
    Witam
    Mam do sprzedania rower szosowy CUbe Attempt
    660420084
    rower ma 4 miesiace
    jest na gwarancji i posiadam wszystkie dokumenty
  • lens amstrong 2006-08-12 20:09:05.932318
    panie daj pan spokój ja trzymam 190 km/h i się nie podniecam. Pozdro wszystkim kolarzom. jak coś to piszta na email. :*
  • kinga b z kielc 2006-08-12 20:13:21.614739
    ja to pomykam z moim kumplem rowerem marki ficher(nie gary fischer!!!) przez cały dzień jade se z kielc do radomia i trzymam 10 km/h w porywach 12. pozdro wszystkim dziewczynom!!!!
    rzuććcie się w gówno ahahaha!
    pozdro dla wszystkich fanek dody rabczewskiej:*:*:*:*:*:*
    i dla karola skrzypka z prostej
  • Yari25 2006-11-26 21:25:17.571206
    Jeśli ktoś miałby ramę OCR ONCE Team Replica rozmiar L do sprzedania prosiłbym o kontakt 510 152 325
  • Kolo 2008-01-15 20:26:36.708698
    Mam pytanie, ile cali mają koła w tym modelu?
  • PIOTREK 2008-03-01 13:33:19.612966
    GIANT OCR 7 za 1500 pln. dobra cena??
  • michal 2008-05-14 10:31:25.45633
    hej
    jaki masz rozmiar ramy, długość mostka, ile wzrostu?

    ja mam 185cm i przymierzam sie do LM
    poradź coś, proszę
  • Adam 2008-05-14 19:33:16.524044
    MOstek długi jak dyszel w wozie (akcesoryjny). Wzrost niecale 180cm
  • Bartek 2009-05-12 21:16:42.5073
    Mam taki na sprzedaż. Stan idealny. Rama na 182 cm "L" . Kontakt 604 711 111
  • Waluś 2016-07-03 14:07:38.49884
    Mam go od 2003. Trasy Dąbrowa Górnicza -Zakopane bez problemu. Po zakupie wymiana supportu, niedawno wymiana korb z 170 na 175. Siodełko to prawda do niczego. Za swoją cenę sprzęt wart uwagi.
  • Waluś 2016-07-03 14:10:45.111216
    Mam go od 2003. Trasy Dąbrowa Górnicza -Zakopane bez problemu. Po zakupie wymiana supportu, niedawno wymiana korb z 170 na 175. Siodełko to prawda do niczego. Za swoją cenę sprzęt wart uwagi.
Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre:

Przeszukaj serwis